MyAcerta: jouw online werkplek
Via MyAcerta heb je in een wip toegang tot onze partnerapplicaties. Je maakt bezoldigingssimulaties, beheert je bedrijfsleidersdossiers, krijgt toegang tot de boekhouddocumenten van je Acerta-klanten, en voert in een klik de nodige formaliteiten voor je klant.
Info en inloggen Digitale integraties met accounting toolsOpleidingen en webinars
Bij Acerta hebben we oog voor jouw loopbaan en die van je medewerkers. We voorzien trainingen, webinars en events zodat je steeds up-to-date bent over recente socio-juridische en economische topics. Daarnaast houden we je ook op de hoogte van al het laatste sociaal en juridisch nieuws. Ben je een gecertificeerd accountant, een groot aantal van onze trainingen en events (online en offline) komen in aanmerking voor permanente vorming van het ITAA.
Ontdek meer Onze aankomende webinars en eventsStandaarddocumenten en brochures
Wat een verademing. De standaarddocumenten die je als accountant nodig hebt voor administratieve ondersteuning van je klanten, vind je hier op één plek. Heb je zelf graag meer info? Download dan onze meest recente brochhures en barema's.
Naar onze documentatie Barema sociale bijdragen 2024Quickchecktools
Sociale bijdragen berekenen of VAPZ bepalen… Met onze gratis quickcheck-tools maak jij snel een simulatie of berekening om je klant een eerste advies te geven rond optimalisatie van zijn pensioen, bezoldiging of sociale kosten.
Bekijk onze toolsAcerta is altijd dichtbij
Zit je met vragen? Jouw Trusted Business Advisor en regionale Accountservice team staan steeds voor je klaar.
Contacteer je Trusted Business AdvisorSamen ondernemers doen groeien?
Je klanten begeleiden met correct advies, actuele informatie en tijdbesparende support? Een service bieden die er met kop en schouders bovenuit steekt? Wij zijn je co-piloot.
Word partner