Naar inhoud

Home Samenwerken met uw klanten Lanceer uw starters

Lanceer uw starters

Wie een eigen zaak start, moet heel wat formaliteiten en procedures in acht nemen. Aan welke voorwaarden moet een zelfstandige voldoen? Voor welke vennootschapsvorm kiest hij het best? Hoe ziet het sociaal statuut van een zelfstandige eruit? En wat met de sociale bijdragen?

Als boekhouder of accountant speelt u hierbij een belangrijke rol. U bent de expert die de starter begeleidt en adviseert.

Met de hulp van Acerta kunt u uw klant een nog vlottere service bieden. Onze geïntegreerde diensten en handige tools zorgen voor een snelle, zorgeloze start.

Een greep uit het dienstenaanbod van Acerta voor uw starters:

Stappenplan

Uw starter beantwoordt een aantal vragen over zijn ondernemingsplannen. Op basis daarvan wordt een persoonlijk stappenplan opgesteld met een lijst van stappen die uw klant moet volgen voor het opstarten van zijn zaak. Zo helpt u ervoor te zorgen dat uw klant alleen die informatie krijgt die relevant is voor zijn situatie.

Via onze website voor starters krijgt u toegang tot het stappenplan.

Events

Blijf op de hoogte van wijzigingen in de vestigingswetgeving en het sociaal statuut. Tijdens onze gratis informatiesessies bieden wij u een compleet en actueel overzicht van de meest recente aanpassingen in de wet. Deze informatie biedt u een meerwaarde bij al uw contacten met startende en gevestigde zelfstandigen.

U kunt zich daar ook inschrijven op de elektronische Acerta nieuwsbrief voor nieuwtjes uit uw sector en interessante duidingsartikels.

Contact
Samenwerken met Acerta
Geïntegreerde dienstverlening
Opleidingen
Samenwerken met uw klanten
Lanceer uw starters
Begeleid uw zelfstandigen
Ondersteun uw werkgevers
Tools
Uw tools
Tools voor uw klanten
Partnerinformatie
Documenten
Publicaties
Nieuws
Events
Nieuwsbrief