Naar inhoud

Home Samenwerken met Acerta Geïntegreerde dienstverlening

Geïntegreerde dienstverlening

U begeleidt ondernemingen van bij de start en ondersteunt hen in elke groeifase. Dat hebben wij bij Acerta goed begrepen. Daarom bieden wij een geïntegreerde dienstverlening zodat u uw klanten optimaal kunt begeleiden bij elk aspect van hun bedrijfsvoering. Met de hulp van Acerta geeft u uw starters een vliegende start en stimuleert u uw klanten om hun ambities te realiseren en hun succes te vergroten.

Laat de administratieve formaliteiten over aan Acerta. Wij volgen de veranderingen in regelgeving op de voet en handelen administratieve en praktische zaken efficiënt en correct af. Zo kunt u zich focussen op uw corebusiness.

Als raadgever bent u vaak als eerste op de hoogte van veranderingen bij uw klant en moet u als eerste in actie schieten. Ook bij Acerta staat uw klant voorop. Wij hebben een ruim aanbod diensten waarmee u uw klanten de beste service biedt.

Alles onder één dak

Bij Acerta vindt u alle diensten die u nodig hebt voor de ondersteuning van uw klanten onder één dak.

Starters- en Zelfstandigenservice

Om u en uw klant nog beter te dienen, staan er twee gespecialiseerde Acerta-teams voor u klaar: de "startersservice" en de "Acerta serviceteam voor zelfstandigen". Die teams stellen we graag even aan u voor

Startersservice

  • Bij onze medewerkers startersservice kunnen u en uw klanten terecht voor een aanvraag, wijziging of stopzetting van het ondernemingsnummer en voor de aansluiting bij het sociaal verzekeringsfonds. Onze specialisten beantwoorden graag alle vragen over het starten met een zelfstandige activiteit.
  • Deze dienst is uitgebouwd in al onze kantoren. Hier vindt u een overzicht van onze kantoren.
  • Het is altijd best om op voorhand een afspraak te maken. Dat kan via 078-05 10 61 of starters@acerta.be.

Acerta serviceteam voor zelfstandigen

  • Bij onze medewerkers van het serviceteam voor zelfstandigen kunnen u en uw klanten terecht met vragen over het sociaal statuut van de zelfstandigen, zoals:
  1. sociale bijdragen
  2. raming van inkomsten
  3. attest van aansluiting
  4. de rechten in sociaal statuut: uitkeringen nav een geboorte, gezinsbijslagen, arbeidsongeschiktheid, algemene info over het pensioen…..
  • Deze dienst is alleen uitgebouwd in onze provinciale kantoren te Brussel, Antwerpen-Wilrijk, Gent, Hasselt, Kortrijk, Leuven en Namen-Jambes. Dat is een bewuste keuze om de vakkennis op teamniveau te verhogen en de permanentie te verzekeren.
  • De meeste vragen over het sociaal statuut kunnen snel en goed beantwoord worden via de telefoon of via e-mail. Wij raden dus aan eerst via die weg contact te nemen. En als het nodig is, kunnen we nog altijd een afspraak maken. U kan ons bereiken op 078 05 10 63 of zelfstandigen@acerta.be

Dossierbeheerders

Voor ondersteuning bij het beheren van uw klantdossiers kunt u rekenen op de expertise van de dossierbeheerders van Acerta. Met het accurate en persoonlijke advies van uw dossierbeheerder helpt u uw klanten sneller de juiste keuzes te maken.

Juridisch advies

Met uw juridische vragen kunt u terecht bij het servicecenter van Acerta en onze juridische diensten. Onze ervaren juristen helpen u graag verder, ook met complexe dossiers.

Contact

Acerta events

Bekijk het aanbod

Samenwerken met Acerta
Geïntegreerde dienstverlening
Opleidingen
Samenwerken met uw klanten
Lanceer uw starters
Begeleid uw zelfstandigen
Ondersteun uw werkgevers
Tools
Uw tools
Tools voor uw klanten
Partnerinformatie
Documenten
Publicaties
Nieuws
Events
Nieuwsbrief